Douglas

in #art6 years ago

Education a me ka lehulehu kukulu i haawi i ka mea pono, e kahu ai i ka moku'āina hoomaka e ae i ke aupuni pekelala aupuni ka decentralization o uao ai 'pili i ka hoʻonaʻauao' ana i ke kūkuluʻia opiopio a me ka mālama i ka pā hale kiʻekiʻe o ka State Peresidena i nā kānaka apau e hoʻomaka. Education, a me ka palupalu no ka hana o ka hale o ma kahi 0 ka pono hooponopono pauku, a hoomaka lakou e ke Aupuni State ma April 5, ua nunui Via Union Mission Betesana mai Social Affairs Kuhina Dr Myo Tun olelo mai. Kāki o ka hale i kūkuluʻia ma luna o ke dala uku ma muli o ka pakeneka o ka hana, e e pau a me ka moku'āina 0 a 0 Kuhina Nui lawelawe i kauoha mai ai i kona Kuhina Nui e lawelawe aku la oia ua loaa i ka palapala hoopuka e. Loli i ka hikiāloa wā mawaena, April 2018 O Sepatemaba i ka papa inoa o ka eono Bedroom e leie aku hoʻolako 'ia o ia e hoolaa ai, e kūkuluʻia a me ka moku'āina o ke aupuni ma lalo nei komo aku la. A me ka moku'āina aupuni e pono Au i kou kulana နယ်ထဲက. Nā lula ke koho 'ia' oe hiki pono ke
image
hoʻoponopono i kekahi Douglas olelo mai. XIX. Hoʻonaʻauao kula e kūkulu 512 mau kula i loko o Betesana mai State alakai ပြည်နယ်အစိုး April 30, ia i ua? Oaony e hoʻomaka i ka palupalu, i mai la oia. Currently, ka moku'āina aupuni, Kuhina Nui Kuhina o ka lokomaikai Komite 0 Kau waihona NCC Social Affairs Kuhina o ka lunahoomalu, a me ka 'ē aʻe Hope-lunahoomalu, Kuhina o ke Aupuni e 0 0 i hanaʻia ma ka ekolu. Thein Sein mai la ka hoʻonaʻauao a me ka ola a me ka moku'āina o ke aupuni i ka mandate hana Dr. Soe Tun olelo mai. Mana ma ka palupalu no ka huikau i hou. Ka 2017-18 ka hikiāloa makahiki, e kūkulu i ka hou kula i loko o ke aupuni ua āpau i komo i nā kula a me nā Ho 'Oponopono, ke Kuhina o? Ieoaeunoai. Mākaukau nā kānakaʻenehana, He nui na haumana, ma ka Kuhina no ka hana o Ho 'Oponopono, kula, i ka mea e like ai o ka aelike me ka paulele i ka hoʻomana anaina pae no i ka nele o ka hiki, e kūkulu ia i kekahi lāʻau' komo i ka 'inikua dute, he luna hoʻokele o ke Kuhina o? Ieoaeunoai 0 i ka manawa i olelo.
Education ka hikiāloa makahiki 2017-18, Ke Kuhina o Health a me Bedroom o ka huina Aupuni Noho oi ma mua o 13 pakeneka o ka nui o ka mea mua, like me ka nui o ke aupuni ke kālā o ka lani kiekie loa. Education hana 0 ia e pana aku au i 20 pakeneka o ka lilo o ke kapikala ke kālā, a me Health Sports ua hoʻopaʻa 'e pana aku au i 30 pakeneka.

Sort:  

Dear friend, you do not appear to be following @artzone. Follow @artzone and get added to our voting list for valuable up-votes!

This post has received a 4.47% upvote from @sureshot thanks to: @maungmyoko!

@sureshot is part of the @fivestargroup movement in collaboration with @block-buster Witness.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58664.80
ETH 2569.75
USDT 1.00
SBD 2.42