You are viewing a single comment's thread from:

RE: greetings and my drawings

in #art6 years ago

Cześć Dawid.

Czytając Twój post miałem wrażenie, że czytam historię o sobie. Z tą różnicą, że nie mam jeszcze dzieci i dokładnie w moje 29 urodziny postanowiłem powolutku, drobnymi krokami zmienić swoje dotychczasowe życie zawodowe i prywatne. Teraz wiem, że to był najlepszy wybór jaki dokonałem w życiu. Robię to co libie, bardzo lubię. Jestem wstanie za to dość ciekawie żyć. I co najważniejsze wiem, że gdybym tego nie zrobił dziś byłbym przepełniony żalem. Oby tak dalej.
No i polecam zainwestować w tablet graficzny.


Trzymam kciuki

Sort:  

Gratuluję,
rewolucja w życiu zawodowym przed rewolucją w życiu osobistym to jak najbardziej mądry wybór ;) więcej czasu zostaje.

Mój stary Wacom odmówił pracy, właśnie jestem na etapie zamawiania Huiona... i jakoś tak schodzi :)

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 69735.97
ETH 3533.64
USDT 1.00
SBD 4.72