You are viewing a single comment's thread from:

RE: An exhibition by a dear friend, Shahaf Ben Shaya, a Jewish artist who does modern Jewish art, invited me to be impressed by his exhibition, what do you say? Part 4. (original works by Shahaf Ben Shaya).

in #art6 years ago

סדרת פוסטים כלבבי :)
ציור מהמם - אני חושב שהוא לבוש כמתאבק, זה מאוד מרמז לזה - וההקשר שעולה הוא המאבק שאנשים כמוהו צריכים לעבור רק כדי לנסות להשתייך לחבקה הדתית אליה הם מנסים להצטרף. חזק.

לעצם הבעיה - זו אכן בעיה רצינית, ממה שיצא לי להסתובב בחברה החרדית - נתקלתי באתיופים חרדיים רק בסביבה ספרדית ולא ליטאית, וגם שם - החרדי המדובר שימש כמנקה של בית המדרש, אני לא כ"כ בטוח שזה נובע מאפליה - נראה לי גם שפחות נפוץ שאתיופים נכנסים לעולם החרדי.
בנוגע לציבור הדתי לאומי - למדתי בישיבת הסדר שבה משולבת גם מכינה לעולים מאתיופיה - הם משלימים שם בגרויות ומתגייסים יחד עם החבר'ה מהישיבה כתף אל כתף. הרבה מהם ממשיכים אחר כך לישיבה עצמה, ומצליחים שם מאוד - לאחרונה נכדה של ראש הישיבה התחתנה עם בחור אתיופי מוכשר מאוד שלומד בישיבה, ויש עוד כמה זוגות כאלו שמה.
אני בטוח שזה לא מייצג ועדיין השילוב של שתי החברות נדיר - אבל זכיתי לראות שזה אפשרי ואני מקווה שזה יתפשט לכלל העם :)

Sort:  

אני ואשיתי שחור ולבן אבל אנחנו לא בדיוק החרדים האדוקים ביותר :)
ואתה צודק לא שמתי לב שהוא לבוש כמו מתאבק שנמצא באמצע קרב
חח זה חזק

@amiramnoam, your post have remained the food for my soul.

I never knew this existed until now.

Your paintings speaks volume, i could only imagine the treasure of knowledge in you. Thank You

I must confess this is amazing. The Art piece is well appreciated. Excellent post @ amiramnoam

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64623.67
ETH 3421.73
USDT 1.00
SBD 2.51