[PL/NL/ENG] My own version of Streetwear

in #art6 years ago

[PL] Witam wszystkich.

Dziś chciałbym wyjaśnić co nieco o mojej pierwszej pasji jaką jest "Streetwear" oraz pochwalić się swoim nowym projektem.

Na swoim przywitanym poście napisałem, iż interesuję się "Streetwearem", ale czy każdy wie co to dokładnie jest?
Na Wikipedii możemy znaleźć wyjaśnienie słowa "Streetwear". Jest to styl ubierania się, który ma swoje korzenie w skatingu oraz w surfingu. Dziś dużo osób słyszało o takich markach jak Supreme, Bape, Stussy czy tez Off-White, które należą właśnie do kategorii "styl uliczny".
supre;e 2.png
Niestety, cechujące dla tego typu ubrań "High-end" jest to, że są one dosyć drogie. Od dwóch lat jestem w temacie i jakoś niedawno zacząłem się zastanawiać czy warto wydawać na to tyle pieniędzy. Tak naprawdę dotarło to do mnie, kiedy sam musiałem zacząć kupywać te ubrania i nie dostawałem już wszystkiego na tacy od mamy czy też taty.

Własnie dlatego zacząłem się zastanawiać nad czymś własnym. Doszedłem do wniosku, iż najlepiej będzie zacząć od czegoś prostego i postanowiłem przekrztałcić swoje zwykle buty Nike Air Force 1 na coś swojego.
bity 1.png
Szukałem inspiracji w internecie i natrafiłem na rappera Asap Rocky noszącego własnie owe buty pomalowane flamastrami. Pomyślałem, że możne mi to pomoc w tworzeniu własnych.

qsqp.png

Na moich butach mam już kilka rysunków które możecie obejrzeć na załączonych zdjęciach pod tym paragrafem. Moje pytanie do was, macie jeszcze jakiś pomysł na te buty? Nie są jeszcze skończone i jest jeszcze sporo miejsca na jakiś napis/obrazek. Dajcie znać w komentarzach!

;oje buty.png

Co sadzicie o takiej wersji Streetwear? Uważacie to za podszywanie się pod Streetwear czy tworzenie własnej twórczości jest dla was czymś fajnym? Można zaliczyć tworzenie czegoś takiego pod sztukę? Czy mogę nazwać się artysta? Równierz dajcie znać, jestem ciekaw waszych opinii.

Na koniec chciałbym podziękować użytkownikowi @Noisy, który codziennie pomaga nowym użytkownikom w poprawianiu swych treści, w tym tez mi. Wpadnijcie do niego i zobaczcie czy was coś zainteresuje. Dzięki wielkie za porady mordo!

[NL] Hallo allemaal.

Vandaag wou ik wat meer vertellen over een van mijn passies, nl. "Streetwear" en mijn project een beetje laten zien.

Op mijn welkomspost heb ik gezegd dat ik geinteresseerd ben ik "Streetwear", maar weet iedereen wat dat inhoudt?
Op Wikipedia kunnen we de uitleg van het woord "Streetwear" vinden. Het is een kledingsstijl die zijn oorsprong heeft in de skate- en surfcultuur. Velen van jullie heeft vast wel eens gehoord over merken zoals o.a. Supreme, Bape, Stussy of Off-white. Deze merken maken deel uit van de "straat stijl".
supre;e 2.png
Helaas, kenmerkend aan dit type "High-end" kleren is dat ze redelijk duur zijn. Al 2 jaar zit ik zowat in het thema en recent ben ik beginnen nadenken of het het geld wel waard is. Eigenlijk ben ik tot dit besef gekomen wanneer ik de kleren zelf moest kopen, wanneer mama en papa zeiden dat ik wat meer zelfstandig moest worden en wat meer voor mezelf moest zorgen.

Dat is de reden waarom ik begon na te denken over iets van mezelf. Ik heb geconcludeerd dat ik best met iets makkelijks zou beginnen en heb besloten om mijn gewone Nike Air Force 1's zou vereigenen.

bity 1.png

Ik zocht inspiratie op het internet en kwam iets leuks tegen van de rapper Asap Rocky. Hij droeg dezelfde schoenen die wat gekleurd waren met een stift. Ik dacht meteen dat dit iets voor mij zou kunnen zijn.

qsqp.png

Mijn schoenen bevatten al wat tekeningen die jullie onder deze alinea kunnen bekijken. Mijn vraag aan jullie, hebben jullie nog leuke ideeen voor deze schoenen? Ze zijn nog lang niet af en er is nog veel plek voor iets leuks. Laat iets weten onderaan!

;oje buty.png

Wat vinden jullie van deze vorm van Streetwear? Is dit het namaken van Streetwear of is het vervaardigen van eigen ideeen iets leuks? Kan ik dit rekenen onder kunst? Ben ik een kunstenaar? Laat het me ook weten, ik ben benieuwd .

Als laatste zou ik graag de gebruiker @Noisy bedanken. Hij helpt dagelijks nieuwe gebruikers in het verbeteren van hun materialen en hij heeft mij ook geholpen. Geef hem een bezoekje en kijk of er iets jullie interesseert. Bedankt voor de tips!

[ENG] Hello everyone.

Today i'd like to explain a bit about my first passion called "Streetwear" and to show off with my new project.

On my welcome post I wrote that I interested in "Streetwear", but do you all know what it is?
On Wikipedia we can find the explanation of the word 'Streetwear". It is a dress style which has its roots in skating and surfing. Today a lot o people heard about such brands as Supreme, Bape, Stussy or Off-white. These brand belong to this style.
supre;e 2.png
Unofortunatley, a typical aspect of these "High-end"clothes is that they are expensive. Since 2 years I am working in this theme and I recently started wondering whether they are worth spending so much money. Actually I noticed that when my parents told me to buy these clothes on my own and I didn't get everything I wanted from them.

This is the reason why I started thinking about my own project. I realised that the best for me will be when i start with something simple and I decided to make something of my own of my Nike Air Force 1.
bity 1.png
I searched for inspiration on the internet and I came across a rapper called Asap Rocky wearing these shoes painted with felt-tip pens. I tought they could help me in my own thing.

qsqp.png

My choose contain some drawings as you can see on the pictures under this paragraph. My question to you guys: do you have any idea for these shoes? They are not finished yet and they have a lot of space left for an inscription or a drawing. Let me know in the comments!

;oje buty.png

What do you think about such a version of Streetwear? You think this is counterfeiting Streetwear or is creating own content something cool? Is making these art? Can I call myself an artist? Let me know, I am very interested in your opinnions.

Last but not least, I wanted to thank @Noisy, who helps new users in improving their content. He did help me out as well. Go check him out! Much thanks for the help mate!

Sort:  

Congratulations @jonathanisbaas! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62740.92
ETH 3354.24
USDT 1.00
SBD 2.46