learn to sketch cartoons

in #art6 years ago

Hi steemiants everyone
Selamat petang para steemiants #teammalaysia
Dimanapun anda berada semua dalam keadaan sihat.
Nah.. kali ini saya ingin berkongsi sedikit ilmu tentang melukis sebuah cartoons . Inilah gambar yang sudah selesai.
image
Gambar ini dari kawan saya yang bernama KHAIRUL ANUAR dan dia belum dapat pasword steemit dia hanya bisa bagi tutorial segitunya untuk sahabat nya
image
Jadi dia belum habis tau tentang steemit ini makanya dia tak buat langkah-langkah pertama melukis kartun ini. Harap kawan-kawan steemiants mengerti .
image

image

image

image

Inilah yang bisa saya sampaikan tutorial-tutorial cara-cara melukis cartoons ini
Dan saya ucapkan beribu maaf jika karya ini kurang memuaskan ,harap di maklumi,
** SEKIAN TERIMA KASIH**

Salam hormat saya untuk curator Malaysia

@bitrocker2020

Sort:  

bloody hot 🔥🔥🔥

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64724.80
ETH 3460.60
USDT 1.00
SBD 2.51