You are viewing a single comment's thread from:

RE: Outstanding work of Roman Booteen / Niesamowite prace Romana Booteena

in #art7 years ago

Niestety nie wiem o czym mówisz gdyż nie oglądam. Doceniam ten serial za kostiumy, scenografię i parę innych rzeczy, ale według mnie to fabularna papka i nie mogę tego wytrzymać :)

Sort:  

"... i parę innych rzeczy" cycki - wiadomo ;)
Narazie najlepszy seial jaki oglądałem, a to jeszcze nie koniec :)
Każdy ma inne gusta, ale wiedz że dużo tracisz ;p

Wiesz co, nie chcę zabrzmieć jak jakiś nadęty bufon, ale przez ostatnie 10 lat obejrzałem ponad 300 seriali od deski do deski - od pierwszego odcinka do ostatniego. Wiem, że o gustach się nie dyskutuje, ale GoT to zdecydowanie nie jest najlepszy serial jaki oglądałem - zresztą jak pooglądasz więcej, to pewnie też zmienisz zdanie :) A z cyckami oczywiście masz rację :D

Spoko! Podobało mi się GoT, Breaking Bad, Wikingowie, Utopia, Rick and Morty i kilka innych. Jak byś mi polecił coś w tym stylu, to bym był bardzo wdzięczny :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60869.98
ETH 2713.11
USDT 1.00
SBD 2.45