Bendy - The Sorcerer's Apprentice

in #art6 years ago (edited)

DSC_0099.JPG

😉 HOWDY 😉

Bendy(BATIM)

[ENG]
In recent times when I play in EPIC MICKEY 2 I thought:

What would happen,if Bendy stole items from Disney's cartoon:"Sorcerer's Apprentice "?

I tried to combine the comic style, the cartoon, and that's how it came out ☺

Next drawing only with final effect only.


[PL]
Grając ostatnimi czasy w grę EPIC MICKEY 2 pomyślałam:

A co by było, gdyby Bendy skradł przedmioty z bajki Disney'a: "Uczeń Czarnoksiężnika"?

Spróbowałam połączyć styl komiksowy, gre z bajką, i taki oto efekt mi wyszedł ☺

Kolejny rysunek tylko z końcowym efektem tylko

💖 Hope you like it and stay determined 💖

Sort:  

I think he looks awesome in this awesome cape. ;)
Awesome awesomeness! ;D

Thanks a lot 😊
A czemu tym razem po angielsku?

Po prostu nie mogłem się powstrzymać przed napisaniem "Awesome awesomeness!". ;)

A no tak, po polsku nie brzmiało by to tak fajnie 😋

Tego to się nie spodziewałam 😶
Owszem, na czacie się pojawiam tyle co w sumie pozwoli mi czas i coś tam napisze - miło, że ktoś mnie zauważył, a przede wszystkim, że podobają się moje rysunki ☺

Również pozdrawiam cieplutko

Coin Marketplace

STEEM 0.13
TRX 0.12
JST 0.024
BTC 49842.52
ETH 2229.37
USDT 1.00
SBD 2.00