Twórcownia #5: Skarb z Auschwitz (sculpture)

in #art6 years ago

IMG_9611.JPG

PL: Zwykle nie biorę udziału w konkursach. 15 lat temu zrobiłem wyjątek. Wysłałem swoją prace do Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu i dostałem wyróżnienie.

ENG: I usually do not take part in contests. I made an exception 15 years ago. I sent my work to the Auschwitz-Birkenau Museum in Oświęcim and received the award.

IMG_9612.JPG

PL: Jest to chleb. Największy skarb w obozie koncentracyjnym, który często decydował o przeżyciu.

ENG: It is a bread - the greatest treasure in a concentration camp, which often decided about people's life.

IMG_9598.JPG

Sort:  

Rany... po tytule pomyślałem, że coś wyniosłeś z Auschwitz :/
Ufff.... ;)

thisisbait.png

PS. Jest pomysł by "wynieść" cały obóz i włożyć go do autobusu w ramach akcji #GermanDeathCamps.

Dałem się złapać :)

PS Każdy pomysł jest dobry, aby naprostować tych parszywych kłamców, szmalcowników i manipulatorów.

Sposobem na przeżycie więźniów Auschwitz czy syberyjskich gułagów było bardzo długie przeżuwanie każdego kęsa pożywienia.

Mój Teść (Grek z wyspy Korfu) opowiadał mi, że w czasie wojny był tak bardzo głodny, że połknął igłę żeby matka dała mu kawałek chleba. Jadł również pieczone jeże z włoskimi żołnierzami (zwabił go zapach pieczonych na ognisku jeży i podszedł za tym zapachem).

O jedzeniu jeży jeszcze nie słyszałem. Cóż, wojna pełna jest niewyobrażalnych (z perspektywy człowieka żyjącego w pokoju) opowieści.

Lubię Twoją twórczość, ale lepiej już nie rzeźbij :P

Od ~8 lat nie mam na to kompletnie czasu ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 62134.65
ETH 3418.09
USDT 1.00
SBD 2.51