Gods love.

in #art7 years ago

GODS LOVE

Daily fast sketch. I always love renaissance current. This is my first experience for renaissance current.
I used wet and chalk brushes for drawing.
Drawn with Photoshop CC.
Enjoy it.😊

Günlük hızlı çizim. Her zaman rönesans akımını sevmişimdir, bu gördüğünüz de benim bu alandaki ilk deneyimim.
Çizerken sulu ve tebeşir fırçaları kullanılmıştır.
Photoshop CC ile çizildi.
Keyfini sürün.😊

If you have a question about drawing please ask.
Thank you for interesting. 😊
Follow and vote for support 👏👏

Çizimlerle alakalı sorularınızı sormaktan çekinmeyin.
İlginiz için teşekkür ederim. 😊
Destek için lütfen oylayıp takip edin. 👏👏

Sort:  

Daha önce de çizimlerinize denk geldim ama en fazla 0-1-2'sine yorum yapmışımdır sanırım. Çünkü, -Bana ön yargılı diyebilirsiniz- imzanız bende hiç de güzel şeyler çağrıştırmıyor. Sadece arapça olsa neyse ama bir de halka/hilal ve kılıçlar direk İşid'i anımsatıyor bana.

Resimleri sevmiş olsam bile yorum yazmak ve oy vermek, kılıcı/şiddeti(çözüm sanan) düşünce yapısına destek olmakmış gibi geldiği için geri duruyorum.

Tabi bundan sizin haberiniz olmuyor :) En azından haberiniz olması için, belirteyim istedim.

Saygı duyarım. Ben hiç bu açıdan düşünmemiştim. Değiştirmek isterdim ama çoğu çalışmamda bu imzam mevcut bu saatten sonra malesef bana çok mümkün görünmüyor. Belirttiğiniz için yine de teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65845.60
ETH 3304.70
USDT 1.00
SBD 2.69