You are viewing a single comment's thread from:

RE: My poetry book from elementary school drawn by cartoonists

in #art7 years ago

En dat is hij idd! Mijn foto is van 82 en hij leek er nog steeds dezelfde bril op te dragen! Mijn ouders waren vroeger overigens aanwezig op het trouwfeest van Willy Vandersteen, en hebben daar toen een limited edition uitgave van een strip gekregen waar er maar 300 van gedrukt zijn, ook nog eens een blog waard! Inspiratie genoeg met suske en wiske 😂

Sort:  

Leuk ik ga zeker mijn strip met de handtekening van Willy posten en ben ook benieuwd wat Paul tekende.
Maar jou blog was echt fantastisch, echt leuk dat ik dit vroeger las en dat jij het bent.
Thanks Dibaco

Gek he? 😅 Ik kijk uit naar jouw post!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61841.74
ETH 3420.69
USDT 1.00
SBD 2.47