You are viewing a single comment's thread from:

RE: 30 Day Drawing Challenge — DAY 1 OF 30 ✨

in #art6 years ago

Kung makahibalo nako mo bagnus pareha ani maam, mo exit nako ba.. hehehe Ngiga gd nmu uy ug sa kantahay lodi kaau ka ba sa drawing2 bay bisamot na..

Sort:  

Awwww salamat kaayo, @g10a! :D Mingaw nsad ko kanta-kanta ayy!

hehehe gani ako sad, nadismaya ko kay nabuak akong gitara nga bag-o pa kaaung giutang hahaha mantiaw ning layp dah.
Imung mga miming musta nmn cla?.

Hala ngano man nabuak? D: Sayanga oyy! Kabalo ka Ukelele tuod?
Akong main iring nagsakit, perti nakong hilaka, hehe, maygani okay na sila kron. Imuhang iring dha? :D

Naay nigamit nya nahulog s ilang gibutangan huhu sakitas akong bangs haha. di ko kabalo ukelele ikaw mn maau ana hehe.

Aw maau kay ok na cla hehe reagrds ko nila. Akong mga iring sa pinas ok ra cla kusgan ra gihapon, diri s jeddah wa mn koy akoa jud daghan lang kaau sila galaroy-laroy hehehe ang ako ng migo sa gamay pa karon nga nidako na isnabero na kaau haha.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54339.14
ETH 2284.19
USDT 1.00
SBD 2.33