Anastasiia i Julia - seria zdjęć w świetle uv.

in #art7 years ago

Anastasiia Rotar @linear.stories i Julia Angelyuk przygotowywały w mojej pracowni film na zaliczenie przedmiotu (media) na ASP.
Zdjęcia powstawały w trakcie kręcenia tego materiału. Scena była oświetlona tylko lampami UV.
Dziewczyny obsypywały się pigmentami i tańczyły. Film jest jeszcze w produkcji i jak będzie gotowy, to go tu udostępnię.

sesja_uv_julia_anastasiia_4.jpg

sesja_uv_julia_anastasiia_1.jpg

sesja_uv_julia_anastasiia_12.jpg

sesja_uv_portret_julia_2.jpg

sesja_uv_portret_julia_1.jpg

sesja_uv_portret_anastasiia_2.jpg

sesja_uv_julia_anastasiia_9.jpg

Jeśli chcesz zobaczyć więcej takich zdjęć, zagłosuj i obserwuj moją stronę @fraktale
i stronę Anastasii @linear.stories .
Anastasiia studiuje malarstwo, a w wolnych chwilach maluje zabawki i place zabaw w mojej pracowni.

sesja_uv_portret_anastasiia_1.jpg

Sort:  

kolory ! :)

bardzo to ładne:) Ale straszna ciekawość mnie bierze jak wyglądałyby szerokie kadry i ciało bez ubrań. Bez golizny i nie za dużo światła - oczywiście nie podpuszczam! Super fajne ;)

Dziękuję, Też jestem ciekaw i kiedyś na pewno zrobię takie zdjęcia. Są problemy techniczne, trzeba więcej lamp albo lepszy aparat przy szerokich kadrach jest mniej światła. Jak dziewczyny dokończą film, to go udostępnię, tam są sceny w szerszym kadrze.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62938.05
ETH 2552.06
USDT 1.00
SBD 2.63