Recycle / Keçeden Geri Dönüşüm 🌸

in #art6 years ago (edited)

Bugün 1 Mayıs olduğu için ailecek evdeyiz. Ama bir günlük tatil olduğu için köye gitmedik.

Okul için buradayız, hafta sonları ve tatil günleri köye gidiyoruz.

Burada da yapacak birşey olmayınca, kardeşim bu ödevlerimizden artan keçeleri getirdi. Birlikte birbirine yamayıp, birşeyler yapmaya çalışıyoruz. Abla battaniye olur mu diyor 😅 tabikide keçeden olmaz ama belki küçük bir paspas olabilir dedim.
image

Oda tıpkı benim gibi. Daha 8 yaşında ama birşeyler dikebiliyor. Heyecanla yapıyor şimdi küçük paspasımızı. 😁

yeşil, pembe, kırmızı, sarı, turuncu, mor ve kahverengi. Rengarenk olacak, gökkuşağından daha renkli 🌈.
Hep söylediğim gibi birlikte vakit geçirebileceğim bir kardeşim olduğu için çok şanslıyım. Birbirimize öğretebileceğimiz çok şey var ve biz bunu seve seve yapıyoruz. Özellikle el işlerine olan ortak zevkimiz, birlikte zaman geçirmemiz için bir yardımcı.
Tabi bu durum karşılıklı oldu biraz. 😅 Biraz dikiş yaparsak sonrada beraber İngilizce çalışıcaz dedim. Kabul etti. Bakalım oda sözünü tutacakmı. İngilizce şimdide olduğu gibi gelecektede çok gerekli olacak. Onun şimdiden buna yatkın olmasını istiyorum ve elimden geleni yapıyorum. Daha çok oyun oynar gibi öğretiyorum ve resimli kitaplar okuyoruz. Arada bir hahha ne kadar komikmiş değil mi diyorum.😅 Böylece sıkılmasını önlüyorum. Oda evet abla diyip gülüyor. İngilizce çizgi filmler açıyorum. Anlamasada mutlaka ezberinde kalıyordur birşeyler. Uyandığında good morning dedi demekki günaydın demekmiş diye öğrenir. Konu nereden nereye geldi. 😁 Daha sonra bu konuyla ilgili belki bir post hazırlarım. Buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler.

Birlikte takı yaptığımız postuma bakmak isterseniz⬇⬇⬇
https://busy.org/@fadime/my-hobby-and-what-did-i-today

Sort:  

Merhaba, ben @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerinindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi ve @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Elinize sağlık güzel ve açıklayıcı bir yazı olmuş.

Peki bu yazımla sizden oy alabilecekmiyim :)

Teşekkürler. Oy göremeyince acaba bilgi amaçlı mı yazdınız diye düşündüm. Sanırım biraz geç veriyorsunuz. 😅

Hwawol. Hesabi sizemi ait acaba. Ondan oy almışım da

Cointurk ekibinin destek hesplarındandır.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66394.28
ETH 3309.98
USDT 1.00
SBD 2.70