Drawing realistic eye

in #art7 years ago

Hi steemit.
I tried to draw realistic eye . This eye belongs to my friend .Its colour is blue. I hope you like it :)

Merhaba herkese :)
Gercekci göz çizimi denedim. Arkadaşıma ait masmavi bir göz. Umarım beğenirsiniz :)

image

Sort:  

Eylulelif yine harikasin! Benim icin yaptigin cizime de ayrica tesekkur ederim, sevgiler.

Cok tesekkurler 😄 beğenmene çok sevindim , güle güle kullanın :))

Çok beğendim .. Harika olmuş eylülelif

Tesekkur ederim :)

Epey uğraşılmış . Elinize sağlık.

Oo.. Fazlaca gerçekçi. Çeşitli beyaz kalemlerden de kullanıyor musun?

Beyaz kalem hic kullanmiyorum. Hic bir beyazlik vermiyorlar 😀

Kullandığımdan değil ama "Parlama" etkisi olan videolarda araya beyaz bir kalem girdiğini görüyorum genelde..

çok etkileyici , güzel bir çizim elinize sağlık

Tesekkurler :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by eylulelif from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

Keske bende bu kadar guzel resim yapabilsem daha cok baslardayim

Karakalem yapıyorsanız gerekli yerlerde yardımcı olabilirim. Aslında işin püf noktası kağıt kalemleri doğru kullanabilmek

harika olmuş , aşırı gerçekçi ....

Teşekkür ettim :)

hangi kalemleri kullanıyosunuz çizimlerde ?

1)0.5 2B uçlu kalem
2)#5 size a kadar kağıt kalemler
3)hamur silgi
4)2H ,2B , 4B , 5B , B kurşun kalemleri

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58664.80
ETH 2569.75
USDT 1.00
SBD 2.42