Sort:  

Ja widzę tu wielkie jezioro, otoczone ciemnym lasem. Jest noc. A na środku jeziora wystaje fragment lodowej góry, z której ześlizguje się płonąca syrena.

Dobrze to zinterpretowałem?

Dobór barw mi bardzo odpowiada. Z tego płótna bije smutek i melancholia, ale też tajemnica. Dobrze mi się na nie patrzy, a mój mózg próbuje nadać sensu temu co widzę.

Naszym zamysłem było aby każdy widział w obrazach to co chce.
Tutaj płótno było podzielone na dwie części (góra i dół).Jedną zająłem się ja,drugą moja dziewczyna.
Miało to przedstawiać odbity wschód słońca.
Ciemność górnej części jest niepokojąca.
Czy możemy bać się tego co jest piękne?

Dzięki za wyjaśnienie :)

Myślę, że piękno czasami może przerażać...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 54635.52
ETH 2893.76
USDT 1.00
SBD 2.03