You are viewing a single comment's thread from:

RE: Digital Painting - HEX tcg - Tara the Pet Buffalo

in #art6 years ago

yup GPU word gebruikt voor je viewport, GUI, diverse 3D en andere effect processen. Je lagen etc worden in de ram en cache gedropped.

voor meer info -> https://helpx.adobe.com/nl/photoshop/kb/optimize-photoshop-cc-performance.html

Je zult ook wel een redelijke CPU hebben als je al dat PS geweld ook nog opneemt. bij mij loopt de PC meteen vast als ik OBS aan slinger tijdens het werken in PS.

Sort:  

ik neem het op via Nvidia shadowplay dat lijkt vrij licht te zijn op het systeem.

Ik heb idd een krachtige i7 in de kast zitten :)

Ik zit nog op een amd octacore. Hoog tijd voor een nieuw systeem. Ik zal shadowplay eens checken. Thnx

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67978.59
ETH 3270.89
USDT 1.00
SBD 2.65