Original Art "Carrioner" by Atukam72 - Pattern for my T-Shirts

in #art7 years ago

Art made by one of my viewers which I bought from him so that I could use it as a graphic for my t-shirts.
wj-steemit.jpg
And this is a link to his video where he is making it.


Grafika zrobiona przez jednego z moich widzów, którą od niego odkupiłem żebym mógł używać na koszulkach
https://carrioner.teetres.com/

Sort:  

Spoko grafika.. :) super że jest z nami taki gościu jak ty!! :p wiele twoich klipów jest przydatne.. Jak żyć na steemit w razie co oby więcej takich '' poradników :) pozdro

Wow naprawdę świetny ten fan art. Styl wykonania przypomina mi trochę komunistyczne plakaty propagandowe . W sumie cario szerzy propagandę jebać jełopów i arabów szczególnie

Ani trochę nie przypomina. Carrioner musiał by mieć twarz zrobioną w półprofil oraz dumnie wpatrzoną w horyzont. :P

Mi bardziej przypomina:
-Wyjebane jajca, ale nie do końca?
(takie wewnętrzne wkurwienie oraz paradoks - ma wyjebane i nie ma, w tym samym momencie)

Poszło zamówienie na dwie koszulki. Pewnie ludzie z osiedla będą patrzeć na mnie jak na idiotę, ale... [patrz przód koszulki].

Wielki szacunek dla gościa, który się napracował i zrobił tą grafikę.
I jeszcze to Fear Factory z "Carmageddona", orgazm. XD

Świetna grafika i idealna na koszulki! Teraz potrzeba coś takiego dla serii ze "Łzami" :D

w tym miejscu miał być zabawny komentarz, ale nie mam weny, mleko się roz... wyjebały się jajca.

Grafika fajna, muzykę dobrałeś zajebistą. Fear Factory poznałem od kawałka Replica, to było coś innego niż większość grało. Fajna kapela.

Fajny pomysl na koszulke gosci ma talent do rysowania .
Zajebiste koszulki dla tych co dupa ich nid boli i nie sa jelopami

Uwielbiam oglądać twoje filmy i dzięki tobie dowiedziałem się co to jest Steemit i DTube :)

Dobrze, że atukam72 w końcu skończył robić tego goblina
(kto ogląda jego live'y ten wie)

Jeżeli ktoś słucha muzyki to na dniach będę wydawał nowe kawałki
carrioner masz ode mnie vote pod każdym filmem

Congratulations, you were selected for a random upvote! Follow @resteemy and upvote this post to increase your chance of being upvoted again!
Read more about @resteemy here.

tak się profesjonalnie robi jajca

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58394.86
ETH 2618.86
USDT 1.00
SBD 2.39