İstanbul Modern

in #art7 years ago

Merhaba,

Hafta sonu İstanbul Modern'de biraz vakit geçirmek için kendime vakit ayırdım, bazı çektiğim fotoğrafları paylaşmak istedim.

Sort:  

Sayenizde bitcoin hakkinda cok sey ogrendik alp hocam. Videolarinizi ve yazilarinizi ilgi ile takip ediyorum. Yeni yazilar ve videolar gormek bizleri heyecanlandiriyor.

Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.

mhb çok merak ediyorum bitcoin 6000 dolar yada 20000 tl diye video cekeceksiniz 3vakte kadar gelir mi video ya da hazırlıgınız var mı?

Hocam konuyla alakası olmasada merak ediyorum kasımda segwit olacakmı?

Bu güzelliği bizimle de paylaştığınız için teşekkürler @bitcointr

Çok iyi yapmışsınız Alp bey. Sergi ne zamana kadar devam edecek bilginiz var mı?

Son gun 12 Kasım 2017 gözüküyor.

http://www.istanbulmodern.org

Teşekkür ederim fırsat yaratıp bende gideceğim.

nice art there...turkish ?

Bu faydalı paylaşımınız için teşekkür ederiz. Ayrıca fotoğraflarda çok iyi..

Teşekkürler

bu tabloların ya da çalışmaların her birinin bir ismi var mı acaba? Sonuncu fotoğraftan hiç bir şey anlamadım.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 65022.21
ETH 3560.14
USDT 1.00
SBD 2.37