İlk 100+7 Takipçinin Şerefine Çizimlerimi Paylaşmaya Başlayacağım!/今100プラス7フォロワーで、これから私の絵をアップロードに始めます

in #art7 years ago (edited)

19489303_10211925582707776_573587965_n.jpg

Uzun zamandır resim çizemiyordum, Japonca, Korece, İngilizce derken... Ama artık o çok sevdiğim hobime geri dönme zamanım geldi de çattı bence. Yaklaşık iki yıldır uğraşmadığım için biraz zorlanıyorum çizerken ama yavaş yavaş eski halime gelirim diye düşünüyorum. Ah bir de eski rüyalarımı görebilsem... Rüya da neden çıktı diyeceksiniz kesin. Aslında hobim tam olarak, rüyam da gördüklerimi çizmekti ama... Eskisi gibi atraksiyonlu rüyalar göremediğim için hayal gücümün yeteceği yere kadar çizeceğim artık. Oturduğum yerden de kendi dünya yaratabilirim değil mi? Rüyalardan ümidimi kestim de biraz.
Bu arada genellikle çizimlerim renkli olur ama Japonya'dan aldığım, manga çiziminde kullanılan kalemlerim şu anda Kayseri'de ve bir haftaya elime ulaşacak. Nasıl onları orada bıraktım bilemiyorum.
Ve bugün 100 takipçinin şerefine çizdiğim denizkızı resmim.

19489303_10211925582707776_573587965_n.jpg

こんにちは皆さん~
今日から描いた絵をアップロードしに始めます。よろしくお願いし~ます!
これは二年ぶりの絵です。時間はあまりなくて、私は始めたことを終わらないで、他のことをやるのが好きではないですから、二年間ぐらい絵を描けなかったです。
実は私の趣味が夢で見たことを描きますが、昔に見てた夢を最近見えないですから、もうあきらめました。自分の世界を描くこともいいでしょう。これから、そうします。
今は100プラス7フォロワーです。もっとフォロワーが増えられるように~

Sort:  

bence yeteneğin var çizimlerini sürekli atmalısın merakla beklicem :)

Böyle sözler duyunca mutlu oluyorum. Elimden geleni yapacağım!
Teşekkürler. :D :D

Congratulations @bircaz! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments
Award for the number of comments received

Click on any badge to view your own Board of Honnor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64686.77
ETH 3158.13
USDT 1.00
SBD 2.57