GÜNLERDEN RESİM

in #art7 years ago

Bir gün yine sanat aşkıyla yanıyorum :)
gittim kendime bir sürü yağlı boya aldım. Abartmayı severim çünkü :)
Sonra modern sanatlara merak saran her birey gibi önce "abstract " kategorisinde karar kıldım ve başladım boyamaya .
Sonuç olarak ortaya çıkanlardan ikisi ;

Screenshot_2017-12-04-15-28-26-1-1.png

Screenshot_2017-12-05-09-46-13-1.png

etrafa dağılmış kablolar özgür düşünce akımını yansıtıyor :D

umarım öyle bir bakarsınız :)

Sort:  

sanki bir galaksi düzeni!
ikinciye bayıldım izninle

ikinciyi üzerinden 5485897349 kez boyayarak değiştirdim :/

Boya paleti elindeyken kablolara takilip dusme esnasinda yapilan resmin kategorisine de “hayaksi” deniyor :)))) ellerine saglik. 2. Resim “nebula”’yi andiriyor ama ben birinci resmi begendim.

ahaha :) hayaksilik çok resmim var o halde :D paylaşayım arada. teşekkür ederim begenin için benim de favorim 1.

Altaki tablo ekstra bir hoş olmul tabiki bu kendi yorumum, sabahımızı sanatla paylaştığın için teşekkür ederiz.

ben tesekkur ederim :)

çok ilginç

thank you

Very beautiful!

teşekkürler

çok yeteneklisiniz maşallah :)

çok teşekkür ederim . takip etmeye devam edersiniz umarım :)

Çok güzel bir şaheser olmu$.Tebrik ederim.Başarılarının devamını dilerim👏👏👍😲😲

çok teşekkür ederim ilgin için

Baya iyi çalışma devamini bekliyorum ☺

👍👍🙂

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54483.11
ETH 2297.01
USDT 1.00
SBD 2.28