Bitcoin ကူေရာင္းေပးရင္း အပို၀င္ေငြရွာေဖြပါ !! 😍

in #arkar6 years ago

Bitcoin ကူေရာင္းေပးရင္း အပို၀င္ေငြရွာေဖြပါ !! 😍

ကၽြန္ေတာ္ အစီအစဥ္ေလးတစ္ခုလုပ္ထားပါတယ္ ဘာလဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ Bitcoin ( BTC ) ေတြကို ကိုယ္တတ္ႏိုင္တဲ့ေစ်းနဲ႕အခ်ိဳးသာဆံုးေရာင္းေပးပါမယ္.. မိမိရဲ႕မိတ္ေဆြေတြထဲမွာ ၀ယ္ခ်င္သူရွိတဲ့ အခါ ကၽြန္ေတာ္ဆီညႊန္းေပးပါ။ ထိုသို႕ ညႊန္းေပးတာနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ Bitcoin ေရာင္းရတဲ့အျမတ္ထဲက 2 % ကို ေကာ္မရွင္အျဖစ္ျပန္ေပးပါမယ္။ ဥပမာ ကၽြန္ေတာ္ ေဒၚလာ 100 ေရာင္းရလို႕ 1000 က်ပ္ျမတ္တယ္ဆိုရင္ ၄င္း 1000 က်ပ္ရဲ႕ 2% ကို ေကာ္မရွင္အျဖစ္ညႊန္းဆိုသူအားျပန္ေပးပါမယ္။ 🤔

စည္းကမ္းခ်က္အေနနဲ႕ မိမိညႊန္းဆိုလို႕လာ၀ယ္သူကို မိမိကညႊန္းလိုက္တဲ့အေၾကာင္း နာမည္ေျပာျဖစ္ေအာင္ေျပာဖို႕မွာလိုက္ပါ။ ဥပမာ ေမာင္ေမာင္က ျမျမကို ညႊန္းေပးတယ္ဆိုရင္ ျမျမလာ၀ယ္တုိင္း လာ၀ယ္တိုင္းမွာ
ေမာင္ေမာင္က 2 % ေကာ္မရွင္အျမဲတမ္းရေနပါလိမ့္မယ္ 😱😱 .. အရမ္းမိုက္ပါတယ္ တစ္ခါပဲ ညႊန္းေပးလိုက္ရံုပဲေနာ္ ;)

ကၽြန္ေတာ္ဘက္ကလည္း ေကာ္မရွင္မ်ားကို မွန္မွန္ကန္ကန္ေပးပါမယ္။ ဒါ့အျပင္ 700 USD နဲ႕အထက္၀ယ္ယူသူတိုင္းအတြက္ ေငြလႊဲခ Fee လံုး၀ ကင္းလြတ္ခြင့္ရွိပါတယ္။ 700 USD ေအာက္၀ယ္ယူသူမ်ားအတြက္ကေတာ့ 4$ ခန္႕သာ Fee ေၾကးေပးေဆာင္ရပါမယ္ခင္ဗ်ာ ။

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64724.80
ETH 3460.60
USDT 1.00
SBD 2.51