ARK Coin,

in #ark5 years ago (edited)

koin Ark ,ada apa dgn koin Ark

  • koin Ark adalah sejenis matawang crypto.

  • ternyata sudah lama saya membeli dan HODL koin Ark di BINANCE. tapi hanya sedikit (8Ark.) itu pun kerana mendapat rekemendasi dari group signal binance di t.me.

Sehinggalah baru2 ini, saya mengenali Mr @syarrf ,
beliau mengenal dan memperjelas apa itu ARK dan hubung kait koin Ark-Steemit.

**Download App wallet koin Ark di **

https://play.google.com/store/apps/details?id=io.ark.wallet.mobile

  • cara memilih delegasi Ark di wallet santai saja..hanya perlu ke 'delegates' > 'standby' saya memilih delegator @jarunik..👍🏻

  • Buat masa sekarang, saya hanya mempunyai koin Ark di Binance..hehehe urusan jual beli koin Ark boleh dijalankan di Binance.

  • Adakah saya mencintai koin Ark? Haruslah ya!! kalau tak, tak mungkin saya HODL Ark koin di Binance sebelum ni, walaupun sedikit..hehehe,,

sikit2 lama jadi gunung,,siapa tahu koin Ark mampu setanding Mother Bitcoin,,

Keep it up! Don't Give up!!

- alamat ARK

AMiiMkWeAv3bDPKXNqqF2A6vGqfNvboRDi

Posted using Partiko Android

Sort:  

Hi @lea8ndrea , terima kasih sudah mengikuti kontes ini dan selamat bergabung di arkindonesia dan arkmalaysia. Salam kenal

Good info

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 56420.74
ETH 2938.55
USDT 1.00
SBD 2.22