Petronas Towers At Night - Architectural Photography

20180203_234548.jpg


On Saturday morning I decided to spend the weekend in Kuala Lumpur and i took there so many pictures. This ones are first of them. Petronas Towers are most majestic buildings in KL. At the night they are lightening and you can see them from very far way.


20180203_235206.jpg


V sobotu rano jsem se rozhodl zaletet si nekam na vikend kde jsem jeste nebyl. Malajsii mame sice hned vedle a byl jsem v Penangu nespocet krat, ale v Kuala lumpur jsem jeste nebyl. Samozdrejmne jsem udelal spoustu fotek a zde jsou prvni znich.


signature_1.gif@viktor.phuket


Sort:  

Parádní kousky Viktore, klobouk dolů. Ale do soutěže ti je opět nezařadí :( Mrkni raději vždy na rozpis:

Monday: foodphotography and animalphotography
Tuesday: landscapephotography and cityscapephotography
Wednesday: architecturalphotography and vehiclephotography
Thursday: macrophotography and colourfulphotography
Friday: streetphotography and portraitphotography
Saturday: sportsphotography and smartphonephotography
Sunday: goldenhourphotography and longexposurephotography

Jinak je u nás právě na návštěvě můj kamarád Víťa Křivan, kterému jsi prý dělal průvodce tam u vás :) Moc tě zdraví. Svět je opravdu čím dál menší :D

Ty znas Vitu? Huste..:D Ja spatne podival do kalendare..:D

Jo, už dlouho :) Já mu zase dělám průvodce tady u nás, tak mi u toho vypraví zážitky z Thajska :))

No popici toto :)

i have also visited this building and it looks more beautiful at night.

Ta první fotka je hodně povedená!

@victor.phuket............you done a great job,,,,,,,,,,,,,i went there in petronas tower.......so high building........and all over the glass..........i have also a great photography...........so enjoy your self in malaysia...........

My name its Viktor..;) But thank you anyway..;)

Na první pohled jsem myslel, že se dívám na přípravu startu vesmírné rakety ;-). Podmanivé

1999 dokonceni stavby, na tu dobu opravdu impozantni. Sveho casu to byla nejvetsi budova na svete.

U vás největší budova. U nás zase největší Tunel. :D

Jsi rodák, tak doufám, že správně chápeš českou dvojsmyslnost :D

Great shots, very impressive!

beautiful buildings with light! really want to go that place! Kuala Lumpur!

wow...beautiful tower and lovely photo capture
great travel,i like your post
thanks for sharing

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65733.39
ETH 3506.40
USDT 1.00
SBD 2.51