Sort:  

Çok güzel bir fotoğraf. Tebrikler ;)

Teşekkürler:)

Eski yapılar her zaman ilgimi çekmiştir. Paylaşım için teşekkürler...

Benim de:) teşekkürler.

Güzel bir fotoğraf olmuş :)

Eski yapıları severim ama görünce içimde hafif bir hüzün de yaşatmıyor değil. Bir de bu yapılarü görünce o dönemde yaşayan insanlar varmış gibi ve ben de gelecekten gelip izliyormuşum gibi geliyor. Çok mu konuştum 🙈

Ayrıca güzel fotoğraf emeğine sağlık 😊

Telekkürler, hayır çok konuşmadınız🤗

Ben de hüzünleniyorum, harabete dönenleri görünce de sinirleniyorum.

Aynen yazık oluyor 😔

Güzel bir kare olmuş. Nerede çektiniz bunu ?

Tarsus:) teşekkürler.

Cok guzel bir fotoğraf

TEşekkürler:)

This post was upvoted for follow me @otobot

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60752.38
ETH 2453.49
USDT 1.00
SBD 2.63