Sort:  

Úpravy nejsou skoro žádný, jen jsem vytáhnul kontrast, protože teleobjektivy mají většinou špatný přenos kontrastu. Lehce jsem přidal barvy pomocí Vibrance asi o 30% a stáhnul zelenou a žlutou, abych tomu dodal tu pochmurnou atmosféru. Focený je to z ruky vzhledem k času 1/250s to bylo hodně v pohodě i na 200mm teleobjektivu. Pokud máš mázlý fotky tak se podívej jaký máš čas. Od 1/30s pro statický objekty by jsi neměla mít problém. Pro jistotu bych pro začátek volil 1/50s a podívat se jak se má správně držet foťák. A pak postupně snižovat časy. Všechno je to o tréninku. Po těch letech co fotím už jsem schopen udržet i 1/100s na teleobjektivu. Profi sportovní fotografové dávají i 1/60s.

Dík za info... Dnes jsem si chvilku hrál a problém je v setovém objektivu, není schopen pořádně zaostřit ... Po konzultaci s odborníkem odchází ostřící motorek (při dobrém světle dokáže ostřit i 30 sec )... Určitě v některých případech za to může i má osoba :-)

Já bych jen doplnil @softa o malou pomůcku.
Ty časy vztáhni k ohnisku. Pokud budeš mít čas kratší než je ohnisko, neměl by jsi mít problém to udržet. To je, pokud fotíš 50mm, tak čas kratší než 1/60s. Pokud teleobjektiv, např. 200mm, tak čas kratší než 1/250s.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57645.95
ETH 2389.92
USDT 1.00
SBD 2.43