In Turnhout staat een sprookjeshuis.

Toen ik in een vorige blog opzoekingen deed naar het recente verleden via google-maps, kwam ik een bijzonder bouwsel tegen.
Natuurlijk kon ik het niet laten om dat met mijn eigen ogen te zien. En omdat ik toch al twee posts schreef over merkwaardige gebouwen in mijn stad, ging ik ter plaatse om wat kiekjes te nemen, en die wil ik maar graag met jullie delen.
20181115_115205_resultaat.jpg

20181115_115145_resultaat.jpg

20181115_115228_resultaat.jpg

Na wat speurwerk kwam ik erachter dat dit een B&B is, de facebook pagina geeft al een beetje een inkijk van hoe en wat. De naam is "Het Elfenhuys", en er komen heel wat ideeën van de decorateurs van Tomorrowland. Het ontwerp werd gemaakt door de Bavelse (Nl) architect Anton Van Alphen, die al eerder unieke woningen op deze aardbol neerpootte.

fee_resultaat.png
Bron foto

Of je echt de elfjes gaat zien betwijfel ik, maar het opzet om een feeërieke omgeving te creëren lijkt me alvast geslaagd.
elfjesbanner.png

Zijn er bij jou ook zulke bijzondere gebouwen te vinden? Zet ze dan hieronder in een reply.


Bent u ook Nederlandstalig? Kom dan gerust even een babbeltje maken op ons Alldutch discord kanaal, van harte welkom.



alldutchnew.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63396.80
ETH 2615.51
USDT 1.00
SBD 2.86