Sort:  

vkládal jsem sem video mého parního stroje. otevřel jsem video na youtube, klikl pravým "uchem" do videa a vybral možnost "zkopírovat kod pro vložení na stránky". odkaz jsem vložil do psaného článku a video se mi hned zobrazilo v náhledu

tak potom nevím kde je zakopaný pes.
jak píše bucipuci tak video se hned zobrazí v náhledu článku ještě před zveřejněním.

"pes" bude zakopaný v adrese. pokud jenom zkopíroval adresu, tak to bude pořád ukazovat jenom odkaz na původní uložení. taky mi to chvíli trvalo, než jsem na to přišel. je třeba sledovat náhled článku a po každém vložení něčeho (obrázek, video) kouknout i na náhled, jestli to tam je. pokud ne, tak je špatný odkaz a je třeba učinit další pokus

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62258.82
ETH 2427.03
USDT 1.00
SBD 2.58