ULOG: Ek het eintlik respek vir Steemian

in #appreciation6 years ago

image

Selfs vanaf my vroeë dae op hierdie blockchain onthou ek die naam @surpassinggoogle oor my feed. Ek moet erken dat ek baie min idee gehad het waarom dit belangrik was, of waarom so baie mense oor hierdie gebruiker gepraat het, maar ek het gou agtergekom waaroor die hype gaan.

image

image

Jy sal moeilik gedruk word om 'n pos op hierdie blockchain te vind wat nie hierdie man se pogings prys nie. Hy blyk een van die skaars mense te wees wat nie net die praat praat nie, maar die wandel stap. Trouens, ek is deur @maverickinvictus uitgenooi om te luister na 'n hangout wat op steemgigs gebeur.

Die dag was die eerste keer dat ek Terry met mense hoor praat, probeer om hulle te inspireer, om nie op te gee nie. Nodeloos om te sê dit was wonderlik om deel hiervan te wees, en ek het uiteindelik sy visie vir hierdie blockchain, en die ideologieë wat ons deel, verstaan.

Ek het gebeur om te weet hoeveel mense hy gehelp het, en onlangs het ek foto's gesien van 'n man wat homself uit volkome ellende bevind het weens #ulogs, weens hierdie kragblokketting. Daardie man het my 'n prentjie gewys van waar hy nou gewoon het, alles as gevolg van STEEM, alles as gevolg van Terry en sy klein sending.

Ek is vertel deur @derangedvisions en @ ondergronds dat dinge nie in die opwinding van Terry se persoonlike lewe is nie, en ek het gedwing om deel te neem aan hierdie klein teken, hierdie klein erkenning ook. Ek wil hê dat hy moet weet dat ek hom sien en hom ook waardeer.

Wat ookal hierdie pos versamel, sal ek ook aan hom stuur. Ek het geen idee as dit 'n duik in sy lewe sal maak nie, maar dit is beter as om glad nie te probeer nie.

image
Baie liefde en respek!

image

Sort:  

Hello! I find your post valuable for the wafrica community! Thanks for the great post! We encourage and support quality contents and projects from the West African region.
Do you have a suggestion, concern or want to appear as a guest author on WAfrica, join our discord server and discuss with a member of our curation team.
Don't forget to join us every Sunday by 20:30GMT for our Sunday WAFRO party on our discord channel. Thank you.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66095.77
ETH 3184.92
USDT 1.00
SBD 4.12