❇️ PUSH YOURSELF EVERYDAY BECAUSE NO ONE ELSE IS GOING TO DO IT FOR YOU!

in appics •  2 months ago  (edited)

15a9e9db136396104ab48d821f19095c

For many years, people have always asked me where I get the "time" to workout couple times a week.

My answer: "You Just Make Time."

How do you do that? Well, we all have 24 hours a day to do what we want in life. Instead of wasting my time sleeping 7-8 hours. I only sleep for 6 hours a day... it's that simple. HAHA

That's an extra 2 hours a day for me to do what I want :)

It's crazy weird to me that most inactive people needs so much sleep... I'm usually 10x more active than the average person but sleep less...

Alright, let me get back on that grind and burn off this 15 LBS I gained in the last few months.

Yeah I got kinda fat throughout the holidays but give me around 1-2 weeks and I'll be back to normal.

Keep On STACKIN!

~ Charles Fuchs

For those who's interested in following my "Content" and "Daily" Posts... you can just follow me @stackin to get my updates.

You Can Follow Me Here:

➡️ UpTrennd: https://uptrennd.stackin.co
➡️ Facebook: https://facebook.stackin.co
➡️ Twitter: https://twitter.stackin.co
➡️ Instagram: https://instagram.stackin.co
➡️ Steem: https://steem.stackin.co

steemdivider.png

  • CLAIM YOUR FREE HEX TOKENS - The first high interest blockchain Certificate of Deposit (time deposit.) that is designed to go higher, faster and retain its value. Programmed to pump. Stake it till you make it!

steemdivider.png

  • Crypto.com: Get The World's First ELITE Cryptocurrency MCO Debit Card and we both get $50! NOTE: You must stake 50 MCO to get the $50 + 2% cashback on all purchases. Must use Ref code: ( mqanqykcym )

steemdivider.png

  • PI NETWORK: Pi is a new digital currency you can mine on your mobile phone for free without draining the battery or using data. Use The Referral Code: ( stackin ) to be on my personal team.

steemdivider.png

  • BYBIT: Want To Trade Bitcoin with 100X Leverage? Create Your Free Bybit Account 30 seconds and claim your $60 Welcome Bonus!

charles-fuchs-stackin.jpg

charles-fuchs-stackin-bitcoin.jpg

Powered by APPICS - visit us at appics.com

Authors get paid when people like you upvote their post.
If you enjoyed what you read here, create your account today and start earning FREE STEEM!
Sort Order:  

Thanks for sharing your experience with us!
TIBLogo

You have been curated by @freedompoint on behalf of Inner Blocks: a community encouraging first hand content, with each individual living their best life, and being responsible for their own well being. #innerblocks Check it out at @innerblocks for the latest information and community updates, or to show your support via delegation.

if i could just get this in pill form

😂😂 or maybe i just need to up my b12?

I wish there was a pill so that I don’t have to eat all the time lol

I will push you !!! 😂😂😂

You probably push me around, I’m only 165 lbs haha

Do you post through Appics and edit afterwards ? Or do you just use the tag ?

Yeah, I post on Appics then quickly write a post and edit on steemit. I hear Appics will let you write more stuff in the next update. 😎

Well said 👌🏾

Appresh man! 💯

Oh I'll do it for you, I can push you hard... behind your back 😁💪

Posted using Partiko Android

I need something, I’m in the worse shape right now this year haha

Gym in house?

Yeah, I hardly ever use it though lol

U not alone with this problem. My gym in a garden needs some love too 🤪

Good idea

💪🏼🙌🏼💯

I agree! Keep working hard!

🙋🏼‍♂️😎

Awww man, I’ll check it out 😎

So true ✌🏻🏋️

💪🏼🙌🏼💯

You are so right. I wish i could.

You can do anything! I’m going to lay off the booze for like 4 weeks lol

True story 👌

💯

Hi, @stackin!

You just got a 0.31% upvote from SteemPlus!
To get higher upvotes, earn more SteemPlus Points (SPP). On your Steemit wallet, check your SPP balance and click on "How to earn SPP?" to find out all the ways to earn.
If you're not using SteemPlus yet, please check our last posts in here to see the many ways in which SteemPlus can improve your Steem experience on Steemit and Busy.

Nahh bro, I needs my sleep. I gotta cut out tv time or social media time way before I cut out sleep

Posted using Partiko iOS

TV? What is that? Haha... I didn’t have a tv for like 8 years but just bought a huge one coming in next week for watching YouTube vids haha

I will start sleeping no more than 1 hour x day so I will be adding 7 extra hours to my journey! lol 🤣

Posted using Partiko Android

Just become a vampire and your all set lol 🧛‍♀️😂

Hi @stackin!

Your post was upvoted by @steem-ua, new Steem dApp, using UserAuthority for algorithmic post curation!
Your UA account score is currently 6.308 which ranks you at #223 across all Steem accounts.
Your rank has not changed in the last three days.

In our last Algorithmic Curation Round, consisting of 88 contributions, your post is ranked at #7.

Evaluation of your UA score:
  • You've built up a nice network.
  • The readers appreciate your great work!
  • Try to work on user engagement: the more people that interact with you via the comments, the higher your UA score!

Feel free to join our @steem-ua Discord server

Right 💯🔥

💪🏼🙌🏼💯

Get jacked Stackin!

Posted using Partiko Android

At 155 lbs, I need too haha