You are viewing a single comment's thread from:
RE: Ich hab schon gar nicht mehr damit gerechnet... Es ist ein großer Tag für uns alle ...
Das mit dem Steem war auch eher Ironie.
liebe Grüße
gernfried2000
Das mit dem Steem war auch eher Ironie.
liebe Grüße
gernfried2000
Please reconsider whos proxy you use. You are voting for tron/sun witnesses currently. goodguy24 is not one of our witnesses.
But he is one of my witnesses - one from the right side
So you want Tron to takeover?
Why not? It can only get better.
I was for the purchurse in the beginning but after all of this fuckery with the exchanges powering up and voting, thats fucked up.
So we dont agree and thats fine :D
If you believe voting for the tron witnessds is the way to go, you do that :D