You are viewing a single comment's thread from:

RE: Fire and Ice. Handcut collage 70,50cm.

in #appics6 years ago

Παρακαλω Κατερινα, χαρα μου:) Προσπαθουσα να βρω καποιο tutorial για το activefit και επεσα πανω στο αρθρο σου, ομολογω οτι μου ελυσε πολλες αποριες. Μπραβο σου:) Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια, η αληθεια ειναι οτι πρεπει αμεσα να βγαλω to facebook link μιας και εκλεισα τον λογαριασμο μου εκει για να ειμαι πιο δραστηριος εδω. Καλη συνεχεια και σε σενα:)

Sort:  

Ευχαριστώ για την απάντηση!
Ετοιμάζω νέο tutorial γιατί πρόσφατα αναβαθμίστηκε η εφαρμογή και υπάρχουν πολλές αλλαγές. Επίσης νέες FAQs είναι σχεδόν έτοιμες για δημοσίευση.
Ότι θέλεις για το @actifit πες μου, είμαι Moderator εκεί.
Μπορείς να με βρεις και στο greek-trail discord ή actifit discord για πιο άμεσο support.

Τελεια, θα κατεβασω το discord παλι και θα μπω στα καναλια:) Μια γρηγορη ερωτηση, η εφαρμογη πρεπει να ειναι συνεχεια ανοιχτη για να καταγραφει τα βηματα? αν ναι τρωει πολυ απο τα data σου οταν δεν εισαι συνδεδεμενος σε wifi? ευχαριστω εκ των προτερων:)

Η εφαρμογή πρέπει να ειναι ανοιχτή για να καταγράφει, χρησιμοποιεί δεδομένα από το κινητό σου και δεν χρειάζεται internet!
Αν εισαι από laptop δε χρειάζεσαι να κατεβάσεις τίποτα, κάνεις απλώς ένα λογαριασμό discord!

Σε ευχαριστω πολυ Κατερινα:):):)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64572.94
ETH 2630.79
USDT 1.00
SBD 2.82