You are viewing a single comment's thread from:RE: 늦은 가을. 좀 쌀쌀하지만 공기도 상쾌하고 멋진 단풍도 보고.View the full contextcherry1215 (60)in #appics • 7 years ago 예쁜 풍경이네요.