You are viewing a single comment's thread from:

RE: My favorite anime

in #anime7 years ago

Já se k anime ještě nějak nedostala, ale Death Note jsem viděla filmy s herci a ty se mi moc líbily (viděla jsem i ten americký remake, nebyl špatný, ale ani úžasný). Musím ještě donutit přítele, ať se na ně podívá :D Teď ujíždím na korejských dramatech, takže mi bude trvat tak asi pár desítek let, než je všechny zhlédnu :D

Sort:  

Filmy jsme neviděla a u toho nového mě naštvalo, že Ryuka nehrál Willem Dafoe. Ten by nepotřeboval ani makeup :D
No podobně by asi trvalo i shlédnutí všech anime. Je toho hrozně moc. Na nějaké asijské (když se jedná o šikmooké lidi tak v tom docela tápu) filmy jsme koukali taky. Battle Royale, což je předchůdce Hunger Games, Vlak do Pusanu je zase korejský zombie film a pak Janghwa, hongryeon (A tale of two sisters).

Battle Royale jsem neviděla, ale dávám do záložek, tak to snad brzy zkouknu :) Ty zbylé dva filmy jsem viděla.

Ten je myslím japonský, ale to snad nevadí. Je to už docela starý film a snad se i soudili s Hunger Games, že to okopčili. A jestli aspoň znáš hru PUBG, tak ta je taky dělaná na stejném principu :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61224.26
ETH 2383.35
USDT 1.00
SBD 2.55