Bue (monyet) yang lucu

in #animals6 years ago (edited)

image


Hay sabat steemian, pu haba dan ciban keadaan sogoenyan lawetnyo?
Nyoe na keuh saboh bue atau monyet yang lucu, bue nyo kajiek u cong moto ka ipajoeh umpeun.
image
Kamoe kateukhem meukeudro bak meukalon bue nyoe, hana i weh-weh ateuh moto, dan that mangat pajoeh umpeun di ateuh bubong moto.

please follow and upvote me @zhafran

Sort:  

Monyet yang sangat lucu dan sangat berani naik ke atas mobil, hahaha pasti ada yang takut dengan monyet tersebut, postingan yang bagus kawan, selamat dan sukses ya @zhafran

This comment has received a 0.28 % upvote from @booster thanks to: @edy90.

Reply to this comment if you want me to resteem your last blog post to my 32,500+ followers. Then whenever you want me to resteem another blog post go to my Comments and reply to my last comment. https://steemit.com/@a-0-0/comments

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63687.39
ETH 3309.68
USDT 1.00
SBD 3.93