You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kumak górski (Bombina variegata) | Yellow bellied toad | Yellow fire-bellied toad [PHOTO]

in #animals6 years ago

Kolejny ciekawy artykuł. Byłam w Pieninach kilka razy ale nie przyszło mi do głowy aby rozglądać się za żabkami. Jeśli będę następnym razem to poszukam ich. Może mi się uda je zaobserwować. Śliczne mają te brzuszki. A takie niepozorne z góry. No i super zdjęcia. Niestety nie daje vota tylko dlatego, że nic na nim jeszcze nie mam, choć bardzo bym chciała. Czy kumaka też masz w domu?

Sort:  

Ciesze się że się podoba :)
Polecam rozejrzeć się po Pieninach można wypatrzyć tam zwierzęta i rośliny których nigdzie indziej łatwo się nie zaobserwuje.
Mam w domu ale Kumaki Orientalne (B.orientalis) Kumaki górskie są pod ścisłą ochroną w Polsce i krajach UE.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 58254.01
ETH 2971.20
USDT 1.00
SBD 3.89