Wel binnen de lijntjes blijven graag ... (Color inside the lines please)...steemCreated with Sketch.

in #animals7 years ago

kleurplaatluiemensen.JPG

(FOR LAZY PEOPLE ONLY)

Entries in this contest shall be evaluated by a panel of experts still to be chosen




smassshwashere.png


Enjoy and have fun

Sort:  

'T is dat ik op m'n telefoon zit te steemen, maar anders had ik echt alleen de neus van die pinguïn oranje gemaakt en ingediend!!!

leuke kleur plaat ga gelijk kleuren

niet met stiften hè, ... op dat beeldscherm

telaat hij zit nu met type ex

haaha, bestaat dat nog?

toe aan een ander scherm probeer ik het nog een x met verf

I am Groot! :D

wow, cool, agree, love it, awesome, funny, scary, welcome, interesting ...

ik ga helemaal stuk hier haha eerst die post daarna die comment.

edit: gewoon down vote die handel

mis een koe op dat plaatje

hij is net begonnen, eerst ff aan de eerste indrukken laten wennen. hij zal al wel nattigheid voelen ....

is een bot waarschijnlijk. Dezelfde berichten elke keer

edit:

hij heeft 369 posts waarvan 367 met onderstaande bericht. Komen er echt steeds meer. Loopt uit de hand.

precies om die reden krijgt ie van mij zo'n "warm onthaal" , hahaha

I'm sorry ...

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 54640.80
ETH 2444.53
USDT 1.00
SBD 2.16