Laatste dagje stage

in #animals7 years ago

Hallo iedereen!
Afgelopen donderdag dus vorige week was helaas mijn laatste stage dag😢
Was een rare dag, want het gevoel dat je afscheid moet nemen terwijl de tijd er nog niet voor is en dat je ze gewoon niet nog kan missen is echt zwaar 😉
Ik had was die dag dus echt stiller dan normaal maar mijn liebve begeleiders en derest van de trainers maakte me dag vrolijk, leuk en leerzaam want ik mocht weer lekker mee en voeren!
Ik heb van hun ook een foto sessie gratis gekregen dus ik heb een mooie foto mee naar huis gekregen (die zien jullie binnenkort)😊

Ik heb deze periode natuurlijk vriendjes gemaakt en van 4 daarvan heb ik leuke fotos gemaakt🐬💗

Ik wil jullie graag voorstellen aan Nalu!
Dit is echt mijn vriendinnetje geworden deze stage periode!
Elke ochtend als ik aan kwam hoorde je haar roepen en jaa hoor daar lag ze dan aan de zijkant met haar bekkie open en daarin zat iets voor jou 😉 meestal neemt ze een paar blaadjes voor je mee en takjes!
Ze was echt een lieverd ga haar echt missen22489911_1436748113111826_2622003737468403086_n.jpg

Nu wil ik jullie voorstellen aan Maaike
Maaike is echt een stoere chick, ze is voor niks of niemand bang 😜
Vorige jaar liep ik ook stage bij het Dolfinarium en ik mocht haar voeren en natuurlijk even een foto gemaakt want ik was verliefd op haar 😍🐬
Ik vind haar zo mooi en ze was ook zo lief!!
Ik mocht haar ook vrije sprong vragen, normaal doet ze dit nooi als een stagiare dit vraagt maar bij mij deed ze het zo goed!! Ik had gewoon een bamd met haar😊😇
IMG_20161223_134838.jpg

Ik ga jullie nu voorstellen aan Liya
Liya was echt mijn prinsesje!
Ik mocht met haar ook echt alles, zoals voeren, knuffelen en dingetjes aan haar vragen!!😄
De eerste keer dat ik met haar in contact was ik was meteen verliefd op haar en ze maakte zo een leuk geluidje🐬💗
Het was echt mijn meisje, mijn dolfijntje💖💕
received_10211939901397508.jpeg

En de laatste die ik aan jullie ga voorstellen is Palawas!
Dit is een van de mooiste mannetje van alle mannen😍
Ik wou zoo graag met hem op de foto en jaahh ik mocht met hem op de foto😅
Hij is zoo lief, zoo mooi, en zoo groot 🐬😉
Deze knappert ga ik ook zeker missen😘received_10211939898997448.jpeg

@sharrie96.png

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57567.29
ETH 2568.29
USDT 1.00
SBD 2.50