Atlar

in #animals6 years ago

Güneş yeşile döndü, yaşam alanlarına baktı, her şeyi turuncu bir sis haline getirdi ve havayı Maryland'den gelen nemli, ışıltılı bir sıcaklığa çekti. Ahırda yeşil çatılı beyaz oturum bu ışığın altında belirir. Annem at nalı arkasında doksan yedi yeşil kulak kulağını alır. Dışarı çıkıyorum, botlarımı, pantolonumu ve kaskımı alıyorum - su şişesini unutma-sürgülü ahır kapılarına çakılları tırmanmayı unutmayın. Aynı rutini her yaz dört yıl, haftada iki veya üç gün tekrarlıyorum. Önümüzdeki birkaç saat boyunca açık kenarları temizleyeceğim, atları besleyeceğim ve atlayacağım ve atları eğitmenim için kullanacağım.

Beş yaşımdayken sürmeye başladım. Dört yaşındayken, midilli gezintileri yaptım ve bağladım. Aileme dersler için yalvardım. Ailemi hatırlayabildiğinden beri hayvanları severim. Oyuncak atlarla ve Aslanlarla oynuyordum, Thoroughbreds'in üstünden atlamak için çitler kurdum, Zoo Tycoon oynadım ve evde hayvan hacmini izledim. İspanya'dan obez bir İspanyol Ashley vardı, giymeme ve model at kalemimi bırakmama izin verdi. Beş yaşımdayken, mahallem evcil hayvanlarım, çok çalıştığım bir şirket olmaya başladı ve şimdi yirmi iki yaşında, müşteri Anne Arundel 40.

Kaynak

Hayvanlar hakkında tek bir şey vardı. Bana her zaman endişeli bir çocuk olarak güvendiler. Hayvanlar kendimi çocuk olarak tanımlamamı istemedi, bu da beden hakkında kendimi garip hissettirdi ve kesti. Bir kadın gibi giyinmemi ya da kadın gibi davranmamı ya da neden ya da neden bir takımı sevdiğimi sormamı istemediler. Ekstra kilomla, tombulinimle dalga geçmediler ve vücudumu umursamadılar. En ufak olmadan tek ben olabilirim ve dürüst olmak gerekirse beni hayatta tuttu. Hayvanlarla birlikteyken, sadece Brooke'dum.

Sürmeye başladığımda kendime güvenmiştim. Zorbalara karşı ayağa kalktım, fakat kendi kendine yeterlilik duygum yoktu, kendi kendine yeterlilik yoktu. Aile işlevleriyle zar zor konuştum. Annemin bacağının arkasına saklanıp saklandım ve atların ve köpeklerin resimlerini boyadım. Okulda harikaydım ama gerçekten sadece bir arkadaşım vardı. Kim olduğumu biliyordum, ama her zaman rahat olmadığım kimlikler için bir güvercin oldum ve bu neredeyse yirmi iki yıllık bir seyahatti. Ama ata binmek: Sevdikleri bir şeyi yapan biri olmakta özgürdüm.

Yürümek, tırmıkta oturmak veya yeni bir bölüm kullanmak hakkında bir sorum vardı. Sonunda zor zamanlar geçiriyorum. Her at bana yeni bir şey öğretti. Harley bana nasıl para kazanılacağını öğretti, Picci bana molalarımı nasıl kullanacağımı, Belle'yi nasıl yakalayamayacağımı, atlarla nasıl ilişki kuracağımı söyledi. Bazen binebilen tek kişi bendim, çünkü normaldiler ya da gösteride iyi çalışmadılar.

Onları yönetmeyi, onlarla çalışmayı, daha önce sahip olduğum iletişimden daha iyi, daha sessiz bir ortaklık olmayı öğrendim. Mükemmel bir iş yapmak için kafa karıştırıcı ve acı verici olan vücudumu nasıl kullanacağımı öğrenmek zorunda kaldım - 2000 kiloluk bir hayvanla yapmak istediğini yaptı. Artık o kadar küçük hissetmiyorum. İşimi yaptığım sürece kilom artık önemli değildi. Yaralandıklarında, bu büyük hayvanlara karşı durdum ve endişelerime karşı çıkmaya başladım. Bu bir dönüşümdü. Sınıfta konuşmaya başladım, daha çok konuşmaya başladım. Yıllar boyunca hala endişeliydim, ama terapi olmadan, hayvanlar akıl hastalığımla baş etmenin bir yoluydu.

Bir çiftlikte iş bulurdum. Pistten çıkmama, ipleri ve olayları atlamama ve onları düzenlememe yardım ettim. Bu benim en büyük güvenim. Ben sadece atlara güven öğretiyordum. Hissettiğim gibi parçalanmış hayvanlarla çalışıyordum. Atlar uzun zamandır terapim oldu. Güvenimi ve atların üzerinde bir ev buldum. Bölgedeki yaralanmam neredeyse beni mahvetti, ancak diğer hayvanlarla rahat buldum.

Köpeklerle çalışmak bana evde hissettiriyordu. Büyük köpeklerin nasıl çalıştığını bilmek bana güven verir, bir durumu kontrol edebilir, bir çocuk gibi yürüyebilirim. Kilolarımı onlara karşı bile nasıl dengeleyeceklerini öğrenmek zorunda kaldım. Daha sonra, hizmet köpekleriyle nasıl çalışacağımı ve kendimi nasıl eğiteceğimi ve daha yüksek seviyelerde hayvanlarla başa çıkabilmem için daha güvenli ve daha duyarlı bir işleyici olabileceğimi öğrendim. Şüphecilik, kaygı ve panik hissettim ama yeteneklerime daha az güveniyordum.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68180.36
ETH 2642.05
USDT 1.00
SBD 2.70