Sort:  

Hej Kamil, Aga nie powiem, że śliczna, ale na pewno ciekawa ;) Co Cię skłoniło do hodowli tej żabci? Szalony... :)
Pozdrawiam

Bo są prześliczne :) Uwielbiam je :)
Jak miałem kilka lat, byłem z mamą (mama też Agata hehehe) w Zoo, tam pierwszy raz zobaczyłem ogromne Agi i wtedy już wiedziałem że je chce, a że w latach 90'tych egzotyka kończyła się na żółwiach stepowych, to czekałem, czekałem i czekałem....
I dopiero po 30stce człowiek spełnia marzenia z dzieciństwa :)
Ogólnie lubię dziwne zwierzęta :)
Kilka z nich możesz zobaczyć już tu: https://steemit.com/@kamilkowalski
Karaczany, pszczoły, rzekotki i kota co ok 2 tygodnie temu się do mnie przyplątał :)
Jeszcze są ryby w oczku, raki, małże hmm coś by się jeszcze znalazło :)
Na ten moment poluje na kumaki ale w formie albinotycznej :) raz tylko były podobno w Niemczech na giełdzie Terrarystyczniej (czyli istnieją) :)

Aaaa jeszcze uchowała sie jedna afrykańska żaba biegająca :) Wczoraj po roku ją dopiero wypatrzyłem w terrarium (tak rok jej nie widziałem, myślałem że zdechła, a ta skubanica po prostu tak dobrze się chowała) :D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68068.52
ETH 3873.47
USDT 1.00
SBD 3.64