You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ropucha aga - Rhinella marina | The Cane Toad (Photo Galery)- [Tutorial of Breeding]

in #animals7 years ago

Mieszkam na greckiej wyspie Korfu, tych ropuch jest tutaj mnóstwo i można spotkać na prawdę bardzo duże okazy. Jak tutaj przyjechałam to przestrzegano mnie przed żmijami i właśnie jadem tych ropuch. Jeśli widzę je w moim ogrodzie to wiem że na pewno będzie padać ;)

Sort:  

Ewa, a czy na pewno to ten gatunek ropuchy? Ropucha Aga? Jak by udało Ci się im pstryknąć kilka fotek to byśmy wszystko wiedzieli :)
Bo Ropucha szara jest do niej dosyć podobna (tylko mniejsza) a występuje licznie w całej Europie.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ropucha_szara

Jak mi się uda to oczywiście zrobię zdjęcie :) One nie maja kolorystyki jak ropucha szara (dzięki za link), są bardziej podobne do tej Twojej albo do ropuchy zielonej (bo zobaczyłam i tą z rozpędu) ;)

To jak się uda to zrób fotki :), ale mnie zaciekawiłaś :)

A Ty mnie ... :) Patrzę i widzę znajomą ropuchę a tu się okazuje że niekoniecznie ;) i pewnie masz rację bo ja nie jestem znawcą. Jak tylko jakąś zobaczę to zrobię zdjęcie ale nie wiadomo kiedy to nastąpi, bo wiesz jak to jest w życiu... jak czegoś/kogoś nie potrzebujesz to ciągle jest koło ciebie a jak potrzebujesz to to/go wsysa ;)
Wciągnęłam nawet męża w sprawę ropuch, on twierdzi że tutaj można spotkać ropuchy w różnych odcieniach a wręcz kolorach, w zależności od miejsca występowania na wyspie - jednym słowem nie pomógł wcale aczkolwiek chęci miał dobre :D

Oglądaliśmy te zdjęcia szarej ropuchy z mężem :) Ta Twoja ma przede wszystkim inne i ładniejsze oczy niż szara (na to zwróciłam od razu uwagę), nie pozostaje mi nic innego jak zajrzeć w oczy którejś z tych co buszują w moim ogrodzie ;) I oczywiście prześlę Ci zdjęcie :)

Ja również dziękuję za zainteresowanie mnie ropuchami :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68068.52
ETH 3873.47
USDT 1.00
SBD 3.64