HAYVANLAR ALEMİ VE STEEMİT :dsteemCreated with Sketch.

in #animals6 years ago

HAYVANLAR ALEMİNİ yakından takip ediyorum ve bunun içinde evimde birçok hayvanı beslemeye çalışıyorum bunlarda biri Sultan papağanı olan (paşam) evimi ve şenlik haline getiriyor.
ll (1).jpg

Birlikte birçok şeyi yapa biliyoruz ve benimle konuşuyor birçok derdini anlaya biliyorum.Mesela onunla STEEMİT le geziniyoruz beraber araştırma yapıyoruz ve birçokşey...
ll (2).jpg
Kısaca özetliyecek olursak herkesin kendine göre bir hayvan edinmesi ona birçok şey katacağını düşünüyorum...

Sort:  

Merhaba dostum, içeriğini beğendim. Biz türkler şu zamanlar sitede parmakla sayılabilecek kadar az kişiyiz. Bu nedenle birbirimizden haberdar ve destek olmak için seni takibe aldım. sende alırsan sevinirim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62832.46
ETH 3374.71
USDT 1.00
SBD 2.48