Yazık!!! :(

in #animal8 years ago

O da ANNE,o da yatıp bebeğini emzirmek ister, o da yorgun. Bebeği oldu diye mutlu ama yaşamasına bile fırsat vermiyorsunuz..32191988_166052374231636_8054749132541132800_n.jpg
32191988_166052374231636_8054749132541132800_n.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.04
TRX 0.33
JST 0.082
BTC 64716.20
ETH 1742.01
USDT 1.00
SBD 0.42