You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gezellig egeltje.

in #animal7 years ago

Egels zijn inderdaad leuke beestjes. Een schoteltje melk buiten hielp altijd wel om ze te lokken. Later hoorde ik dat dat heel ongezond voor ze is. Hier in Brazilië komt er iedere avond een Gambá (buidelrat) naar ons huis. Die doet zich tegoed aan het kattenvoer dat daar staat. Iedere avond zo rond de klok van acht is hij er. Het is me nog nooit gelukt het verschijnsel te fotograferen want ze zijn heel erg schuw.

Sort:  

Wat bijzonder (voor mijn nederlandse begrippen)!! Een buidelrat in je tuin. Ik ben beniewd hoe dat beestje in jouw tuin eruit ziet!
Misschien kun je hem proberen te fotograferen? Best een leuke uitdaging, toch?

Ik ga het proberen @eefje.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58679.35
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 2.44