Sort:  

Tak widzę antifiarzy, zwłaszcza na Steem.

zajrzałem sobie na TT i pomyślałem że nie ma co robić afery, tam co drugi wpis tak wygląda ( prawicowy czy lewicowy nie ma różnicy)

Ja nie rozumiem dlaczego tylko 3 osoby oflagowały ten post, być może to ja się pomyliłem i powinienem wycofać swoją flagę ?

starczy, pewne zleci się ich więcej, więc będzie sporo okazji

ja wchodze w takie posty jak ktoś podrzuci mi linka :)

Ja tylko się zastanawiam na przyszłość co robić gdyby taki wpis miał tag nsfw ?

Rozróżniajmy ulgaryzmy od obrażania ludzi ;)

Bo dał w jakieś dziwne tagi :)

no ale gdyby dodał nsfw, to co byś zrobił?

Też bym flagował za chamstwo i hejt.

Po cichu flagować. Ja sflagowałem każdy komentarz.

Polecam meliskę na uspokojenie. Niestety z kapitalistycznego sklepu :<

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64916.21
ETH 3483.89
USDT 1.00
SBD 2.45