Naruto Vs Sasuke The Last Fight Amv

in #amv6 years ago (edited)


Witam was Dlugo nic nie wrzucalem poniewaz ....bla bla bla ... nikogo to nie obchodzi ;) ... napisze w prost ... nie jestem dobry w pisaniu jakich przemowien opisow czy cos tam ... mialem nagrac filmik o pewnym hipokrycie ale nie mialem sie za to jak wziasc wiec postanowilem ze dam sobie spokoj z tym "szeryfem D.tube"
i zajme sie swoimi "sprawami" i wyjebane jajca na niego ... i niech sobie tam egzystuje w swoim "idealnym swiecie" bla bla bla to tez nikogo nie obchodzi ... przechodzac do sedna sprawy wrzucam tu (na yt tez jest ) AMV Zrobione przeze mnie i to jest pierwszy Filmik Tego typu zrobiony przeze mnie ... jezeli ktos jest nowy w tego typu Video .. to jest to " Anime Music Video" najprosciej mowiac dane fragmenty/fragment z anime pociety i dopasowany do
wybranej piosenki .... TADAM... na dniach wrzuce tez 4 fanowskie trailery Anime stworzone tez przeze mnie ... co za suprise nie ? ... zapraszam do komentowania co jest nie tak ... co poprawic w nastepnych filmikach tego typu i wyrazenie swojej opini/dyskusji co sadzicie o tego typu filmikach :)

życze dobrej zabawy :)

Użyte Materiały :

Piosenka:

Cult To Follow - Leave It All Behind [HD] :

...

Anime : Naruto Shippuuden Episodes -476 -478

zapraszam na mój Fanpage :

https://www.facebook.com/Jason-239-801809026561022

wersja na Yt :

Sort:  

Great Post! Get Auto Upvotes! https://myez.link/upvote Get 0.100 FREE STEEM on Signup!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61787.88
ETH 2991.71
USDT 1.00
SBD 2.48