Hidden nature of Amsterdam

in #amsterdam7 years ago

Hi Steemit!

Even in cities, we are surrounded by beautiful nature. It can be small, like the first two pictures, or big like my personal favorite; the sun flower. Look at that beauty!

fullsizeoutput_1c7.jpeg

fullsizeoutput_1c8.jpeg

fullsizeoutput_1c6.jpeg

I love Amsterdam and feel privileged living here. :)
See you soon!
x

Sort:  

nice photos! upvoted&followed, look at my photos of flowers :)

Thank you, I will!

Hoi Nicoline, je houdt van bloemen zie ik, ken je Park Darwin? http://www.vriendenvanparkdarwin.nl/

Hoi @Marieinamsterdam, dat kende ik nog niet! Ga zeker even een kijkje nemen :)

Hoi @nicoline, ik denk dat het sketchbook project misschien wel wat voor jou is. Mijn laatste post gaat erover, kijk maar even als je zin hebt.

wanneer bloemen kleur brengen in het grijze van de stad, groeten

Absoluut, zeker vandaag! Wat een rot weer..

Bij dit zo weer kleurt de stad net iets grijzer, heb ik het gevoel. Daarom zijn de kleuren van de bloemen zo belangrijk voor mij.

Vooral die laatste van die zonnebloem is gaaf !
We zouden nog veel meer bloemen, bomen en planten in de stad moeten hebben.
Ik denk dat we dat als mens nodig hebben, niet al dat beton :)

Bedankt, en helemaal mee eens! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63114.90
ETH 2626.13
USDT 1.00
SBD 2.72