THE QUEST FOR THE LAST MALAY TABERNACLE

in #alter7 years ago

20170911_083536.png

Disclaimer:
Ini adalah file rahsia saya yang saya simpan di mana saya dapatkan dari pembacaan saya di alam maya. Saya mengikuti penulisan beliau dari mula2 beliau menulis mengenai perkara ini. Ingat lagi saya masa itu pada jam 10.30 malam hari Sabtu 31 Julai 2010 saya menjumpai penulisan pertama beliau.

Saya akan sampaikan kembali ke dalam ini dan mengalami editan sedikit dari saya untuk penambahbaikan ayat. Namun bukti dan fakta tidak akan sekali2 saya ubah atau edit. Ianya terus dari penulisan penulis itu sendiri..

Semoga anda semua menyelami semula dan bermuhasabah setelah membaca apa yang akan saya kongsikan nanti agar jatidiri masing2 kembali agung dan utuh.

Untuk menyumbang, silalah upvote segala perkongsian saya berkaitan RAHSIA TERHEBAT ini.

Sekian, terima kasih.

-RMC-
(Cikgu ArR@is)
Pasukan Panji Hitam Dari Timur

On these ruins, I write my ancient chronicles...



BISMILLAH..
DENGAN NAMA ALLAH SWT SAYA MEMULAKAN PENULISAN DAN PERKONGSIAN...

Haruman Dari Dalam Tabut Rahsia

Kita cari masa depan,namun lupakan masa lalu ...

Kita kumpul semangat tanpa henti-hentinya,dari rimbunan cemuhan dan kejian,

Namun kita lupa kejayaan dan gemilang masa dahulu....

Kita bagaikan merpati,yang beriringan mencari mimpi...

Kita sebenarnya tidak tahu siapa sebenarnya diri kita,dan apa yang kita capai dahulu...

Kita kini berjalan di atas pecahan paku dan kaca kekerdilan diri,meraba-raba dalam kegelapan sejarah... tergapai-gapai sinar harapan sambil menutup rapat RIWAYAT AGUNG masa silam...

dari tabut rahsia yang menyebarkan harum-haruman mengasyikkan...

dari gunung rimba yang penuh mistik...

dari tujuh lautan dan tujuh selat...

Saya, Srikandi...cucu kepada penjaga Gua Rahsia ini,dengan penuh sukacitanya...

mempersembahkan kepada anda...

ALTER TERAHSIA BANGSA MELAYU

'THE QUEST FOR THE LAST MALAY TABERNACLE'
20170911_083132.png

Sort:  

dalam terang ada cahaya
dalam gayang ada gerak
dalam gerak ada kilau
dalam seni ada halus

setiap gerak ada seni
setiap seni ada rahsia
setiap rahsia atas rahsia

@wanareis 11/9/17

Hidup melayu..teruskan menongkah badai zaman teknologi pula..melayari internet sebagai pejuang..ala2 keyboard warrior sejati..hehe..nice sharing.

Tq so much.. 😘😘😘

Rahsia dunia melayu..yang dibongkar..

Melawan arus semasa sejarah melayu yang disorok dan di putar belit..

This post recieved an upvote from minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowpond on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond

Tq for voting... 😘😘😘

Congratulations @rmc! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Congratulations @rmc! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64294.06
ETH 3427.66
USDT 1.00
SBD 2.59