Ripple Durdurulamıyor ! / Ripple Can Not Be Stopped !

in #altcoin7 years ago

San Francisco merkezli startup olan Ripple, 3$ seviyesini aşarak tüm zamanların en yüksek zirvesine ulaşmış durumda. Geçen aydan bu yana yüzde 1000 oranında artış gösterdi.

Analistler, Ripple’daki bu yükselişi, sürdürülebilir momentum ve Ripple tarafından yapılan son duyurulara bağlıyor.Şirket CEO’su Brad Garlinghouse'da şu sözleri söylüyor:"Ripple,bilginin günümüzdeki ilerleyişiyle aynı şekilde değerini ilerletmeye kararlı." Ayrıca unutmamak gerekir ki bugün dünyada 100'den fazla banka Ripple ile çalışıyor.Ripple yükselirken genel olarak kripto para piyasası da yükseliyor ve kripto para piyasasının toplam hacmi de 700 milyar $ düzeyini aşmış durumda.

Resim

Apex Token Fund’un kurucu ortağı Chris Keshian, “Ripple’ın XRP fiyatı, önemli bankalarla yapılan yeni ortaklıktan önemli ölçüde yararlandı. Ethereum’u aşarak ikinci en büyük kripto para haline geldi. Piyasanın aşırı yükselmesi fiyatı yönlendirmeye devam etti.” dedi.

3$ 'ı aşmasına rağmen hala dalgalanmaları devam eden Ripple'ın önümüzdeki süreçte önemli bir konuma gelmemesi için hiçbir neden yok.

Sort:  

Küçük bı yatırım yapmıştım , sessizce bekliyorum 😊😊

Evet iyi fikir ben de yapmayı düşünüyorum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59737.47
ETH 3186.24
USDT 1.00
SBD 2.43