Mijn inzending voor de woensdag wedstrijd van @alldutch - en tegelijk mijn eerste post in het Nederlands 😎

in #alldutchcreations6 years ago

@alldutch / @alldutchcreation heeft weer eens een wedstrijd ...

De uitdaging: verzin iets waarvoor ALLDUTCH zou kunnen staan als het een afkorting was.

Ook na 20 jaar in Nederland te wonen is mijn woordenschat nog wel beperkt - maar dit houdt me niet tegen om een poging te doen 😛.

Aangezien ik 17 jaar lang mijn Nederlands in Twente "op straat" heb geleerd kwam ik tot onderstaande.

Alleen Lieve Leuts Die Uitzonderlijk, Toch Concreet Helpen.

Steem on!

Sort:  

Goeie! Die van Anouk vond ik net even iets beter.

Ben benieuwd wat er nog meer word bedacht

Read my profile if you want lots of free Upvotes. @a-0-0

YOU JUST GOT UPVOTED

Congratulations,
you just received a 52.63% upvote from @steemhq - Community Bot!

Wanna join and receive free upvotes yourself?
Vote for steemhq.witness on Steemit or directly on SteemConnect and join the Community Witness.

This service was brought to you by SteemHQ.com

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61917.78
ETH 3393.54
USDT 1.00
SBD 2.51