jackjohanneshemp haalt wat dingen uit de oude doos deel 1

in #alldutchcreations6 years ago (edited)

krant van de ziel.jpg

Inleiding

Naar aanleiding van het #alldutchcreations project van @anouk.nox en @hetty-rowan, ben ik eens opzoek gegaan in de oude doos (mijn persoonlijke website) naar werkjes van mezelf.
Om me zo eens terug wat meer toe te spitsen, op wat ik kwam doen op steemit, toen ik startte op dit platform. Namelijk steemians mijn creaties te tonen.

Het #alldutchcreations project van @anouk.nox en @hetty-rowan is een onderdeel van de Nederlandstalige steemit/discord community all dutch

jjhempbanner001.jpg

Voordat ik naar het kunst academie ging was ik reeds jaren aan het experimenteren met papier, schaar en verf. Vaak werkjes gemaakt in Gouache op papier. Over onderwerpen en maatschappelijke thema's die me toen bezig hielden.

De jaren evolutie van mijn creaties kunt u hier terug vinden.
Door het bezoeken van mijn website kunt u zien dat ik steeds maatschappelijk gearrangeerd ben in mijn projecten en creaties.

jjhempbanner001.jpg

de-maanstanden_orig.jpg
3 maanstanden

vragen-papier_orig.gif
vragen (samen met gedicht vragen tot de dood)

kleuren-papier_orig.gif
kleuren (samen met gedicht kleuren)

klassenmaatschappij-papier_orig.gif

de-dood_orig.jpg
de dood (samen met gedicht de dood)

jjhempbanner001.jpg

In deze reeks van post zal ik meerdere van mijn oudere werk delen met jullie. Mocht u deze post en de inhoud leuk vinden. Kunt u deze steeds upvoten of een leuke commentaar eronder zetten.
Alvast bedankt

profile steemit 001.jpg
Click on the top photo

Sort:  

Alldutchcreations has spotted your blog! alldutchcreationslijn.png

In bovenstaande werken zie ik veel repetitiviteit binnen hetzelfde werk (vraagtekens, pijlen, mensfiguurtjes, etc). Zit daar een bedoeling achter (met veel dezelfde dingen, iets nieuws creëren bijvoorbeeld)?

was toer erg bezig met symbolen...en maatschappelijke vragen...

Leuk, je gebruikt ook mooie kleuren 😊 kunstzinnig hoor ;)

dan je voor de leuke commentaar, de uitmuntende kleuren zijn wel nog steeds gebleven, ik hou erg van erg uitgesproken kleurenpalet.

Ja ik ook! Goed dat je het netjes bewaard heb. Als Ik ouwe creaties van vroeger zie, krijg Ik gelijk weer herinneringen van die tijd terug heb jij dat ook?

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 60479.65
ETH 2906.15
USDT 1.00
SBD 2.43